Wednesday 25 January 2012

Snap sne,,clik sni...

salam... hye semua!! okay,,nk cerita kt korg semua tentang holidat aku,, memandangkan cuti seminggu semperna thun baru cina ..so, ktorg satu family rancang balik kmpg dkt Kedah..nun di utara nuh,,, sebelum balik..bdak2 niey sbuk duk suruh aku ambk gmbr sawah padi,dyrong ckp ,dyorg x pnah tgk secara real dan kt2...huhuhu...so sad..hahaha... so,,smpai jer kt kmpg..aku trus snap beberape gambar sawah pdi dan padi..trus ltak kt dlm fb..best taw korg..dpt tgk swah pdi...dpt releasekan tension..bdk2 niey smua jealous..hehehehe... uhmmm...okay lah,,nk undur dri dlu...sorry x dpt nk ltak pic2 yg aku snap tue,,coz,,lpe bwak USB camera larh...korg bleh tgk pic2 tue kt fb aku k... Add jer--Ct Syuhada(facebook) TERBAIK!!!!

No comments:

Post a Comment